«ΑΛΒΑΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΡΑΧΤΕΣ»
22 Ιουνίου 2026 / 09:01
Από την Κέρκυρα στην Κακομιά: η επένδυση που δεν έγινε ποτέ
Η κατεδάφιση του τελευταίου φράχτη στην Κακομιά επαναφέρει στη μνήμη ένα σχέδιο που πριν από δεκαετίες είχε προκαλέσει αίσθηση και στις δύο πλευρές του στενού. Εκεί σχεδίαζε να μεταφέρει τις δραστηριότητές του το Club Med μετά την αποχώρησή του από την Κέρκυρα, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει πολιτική στήριξη από την κυβέρνηση του Φάτος Νάνο. Οι αντιδράσεις των κατοίκων όμως αποδείχθηκαν ισχυρότερες.
/ ΡΟΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
